დანართი 1.1
გ ა ნ ა ც ხ ა
დ ი
სკოლების საგრანტო დაფინანსების პროგრამისთვის
„თავისუფალი გაკვეთილები“
პროექტის წარმომდგენი სკოლის
სახელწოდება (სრული, იურიდიული)
|
სსიპ.ქ.წალენჯიხის N5 საჯარო სკოლა
|
|
სკოლაში მოსწავლეთა რაოდენობა
|
120
|
|
პროექტის განმხორციელებელი პედაგოგი და
მისი საკონტაქტო ინფორმაცია
|
სახელი,
გვარი
|
ხათუნა შედანია
|
პირადი
ნომერი
|
19001087916
|
|
ტელეფონი
|
577 618 635
|
|
ელ-ფოსტის
მისამართი
|
khatunashedania@gmail.com
|
|
პროექტის წარმომდგენი სკოლის
დირექტორის სახელი, გვარი და ტელეფონი
|
ნანა მიქავა 577 618 634
|
|
პროექტის წარმომდგენი სკოლის
ელ-ფოსტა (მოქმედი)
|
Meurneoba5@gmail.com
|
|
პროექტის წარმომდგენი სკოლის
საიდენტიფიკაციო კოდი
|
||
პროექტის სახელწოდება
|
„ვირტუალური მოგზაურობა მსოფლიოში“
|
|
მიმართულება
|
ინტელექტუალურ-შემეცნებითი მიმართულება:
|
|
სამინისტროსგან მოთხოვნილი თანხის ოდენობა
|
960 ლარი
|
|
წარმოდგენილი პროექტის გასაჯაროების შესახებ ინფორმაცია (დატოვეთ ის მონაცემი/მონაცემები,
რომელზეც აცხადებთ თანხმობას)
|
ü
თანახმა ვართ პროექტის შინაარსი
გასაჯაროვდეს პორტალზე skola.edu.ge;
ü
თანახმა ვართ პროექტი გამოყენებული იყოს
სხვა სკოლების მიერ.
|
|
სამიზნე ჯგუფი
|
VII-VIII კლასის
მოსწავლეები
|
|
კურსის ხანგრძლივობა
(საათების ჯამური
რაოდენობა)
|
32 საათი
|
|
განხორციელების სავარაუდო ვადები (რომელი თვეების ფარგლებში იგეგმება
განხორციელება)
|
ნოემბერი,დეკემბერი,იანვარი,
თებერვალი
|
|
პროექტში ჩართული მოსწავლეების რაოდენობა
|
4
გოგონა
6
ბიჭი
|
|
მიზანი
|
მოსწავლეებში კომპიუტერული უნარ–ჩვევების განვითარება, ინდიგო ბავშვები–მათ "ახალი ცნობიერების ადამიანებს", "იისფერი რასის წარმომადგენლებს",
"ზეციურ მოციქულებს", `"ათასწლეულის ბავშვებს", ზოგი მეცნიერი მათ
"NEW AGE"-ს (ნიუ ეიჯის), ანუ "ახალ ეპოქის ადამიანებს" უწოდებს.სწორედ ასეთ ბავშვებს ვასწავლით
დღეს ჩვენ, ახალი დროის მასწავლებლები. მოსწავლის ინტერესზე ორიენტირებული სწავლების ინოვაციური და კრეატიული საშუალებად სწორედ მიმაჩნია ისტ ტექნოლოგიების უხვად ჩართვა
სასწავლო პროცესში, ხოლო ამის განხორციელების კარგ საშუალებად მივიჩნიე
თავისუფალი გაკვეთილების ციკლი. მე–7, და მე–8 კლასებს ამჟამად დაძლეული აქვთ ინფორმაციულ საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებში ის
დონეები, რომელიც საშუალებას მომცემს განვახორციელო ჩემი პროექტი. კერძოდ, დონე III
აღიარებს, როდესაც იყენებს
სხვის შექმნილ ციფრულ ნამუშევარს/პროდუქტს და ასახელებს წყაროს
· ციფრული
მასალის
გამოყენებისას
უთითებს
საიდან
გადმოწერა
ეს
მასალა,
ითვალისწინებს
ავტორის
უფლებებს
და
საჭიროების
შემთხვევაში
უთითებს
ავტორს
· თავს არიდებს
პლაგიატს
ისინი ფლობენ
საოფისე პროგრამებში მუშაობის უნარჩვევებს. მოსწავლეები ძირითადად სხვადასხვა
დისციპლინების სწავლისას იყენებენ power point საპრეზენტაციო პროგრამას, ხოლო თავისუფალი გაკვეთილების კურსის
ფარგლებში შესწავლილის შედეგად მათ არჩევანის ფართო შესაძლებლობები მიეცემათ.
|
|
შედეგები
|
თავისუფალი
გაკვეთილების კურსის დასრულების შემდეგ მოსწავლეებს შეეძლებათ ზემოთაღნიშნულ პროგრამებში მუშაობა.
მოვლილი ექნებათ ვირტუალურადისტორიული ადგილები, მოიძიებენ ინფორმაციებს ამ
ადგილებზე, შექმნიან ვიდეორგოლებს ამ ისტორიული ადგილების შესახებ, ატვირტავენ yutube-ზე და განათავსებენ
ვიდეორგოლებს ბლოგზე.
|
|
მეთოდოლოგია
|
სკოლის ბაზაზე არსებული პროექტორისა და
დაფინანსების შედეგად მოპოვებული პროექტორის დაფის საშუალებით მოსწავლეებს
ეკრანზე ვუჩვენებ პროგრამებში მუშაობის მეთოდებს, jing პროგრამაში
მათთვის მოვამზადებ 5 წუთიან სასწავლო ე.წ. ტუტორიალებს, სადაც ახსნილი იქნება
პროგრმაში მუშაობის სპეციფიკა. მოსწავლეები დაეუფლებიან პროგრამებში მუშაობის
უნარ-ჩვევებს, რომლის შემდეგაც თითუეულ პროგრამაში შექმნიან მათთვის საინტერესო
ისტორიული თემატიკის შესაბამის ვიდეორგოლებ, რომელიც იქნება როგორც ვიზუალური,
ასევე ინფორმაციული ხასიათის მატარებელი.
|
|
კურსის მოკლე აღწერილობა
|
მოსწავლეებს ვასწავლი კომპიუტერულ პროგრამებში
მუშაობას, რომლის გამოყენებითაც
,,ვიმოგზაურებთ მსოფლიოში’’, დავათვალიერებთ ისტორიულ ადგილებს,შევქმნით
ვიდეორგოებს სხვადასხვა კომპიუტერულ პროგრამებში და განვათავსებთ მათ
სპეციალურად შექმნილ ბლოგზე. შესაძლებელია ერთი გაკვეთილის ფარგლებში რამდენიმე
პროგრამაზე მუშაობა. პროგრამის დაუფლების შე3მდეგ მოსწავლეები შეძლებენ მათთვის
საინტერესო ისტორიული თემატიკის შესაბამისი ვიდეორგოლის და პრეზენტაციის
შექმნას.
|
|
პროექტის ფარგლებში დაგეგმილი აქტივობების მოკლე აღწერა
|
ჩემი აქტივობები
თავისუფალი გაკვეთილის ფარგლებში ორიენტირებული იქნება შემდეგი კომპიუტერული
პროგრამების შესწავლაზე:
1.
Movie maker
2.
kizoa
3.
Icecream Slideshow Maker
4.
Powtoon
5.
Sway.com
6.
Prezi.com
7.
Glogster.com
8.
Padlet.com
9.
Linoit.com
10. Animaker.com
11. Goanimate.com
12. Slideshear.net
13. Panoramio
14. Wikimapia.org
15. Canva.com
16. Sway.com
17. Calameo.com
18. Emaze.com
19. playbuzz.com
20. slideboom.com
21. Pizap.com
22. slideshowcreator.net
23. Blogger.com
კომპიუტერულ პროგრამებში მუშაობის დაუფლების შემდეგ მოსწავლეები შექმნიან სხვადასხვა
ვიდეორგოლებს ისტორიული თემატიკიდან გამომდინარე. შემდგომში ეს ვიდეორგოლები
ხელმისაწვდომი და გამოყენებადი იქნება როგორც ჩვენი სკოლის საზოგადოებისთვის,
ასევე სხვა დაინტერესებულ პირთათვის.
|
|
რესურსები :
პროექტორის
დაფა
|
||
ლიტერატურა
|
·
მსოფლიო ისტორიის ენციკლოპედია
|
|
აღჭურვილობა/მასალები
|
·
ინტერნეტში ჩართული კომპიუტერები
·
პროექტორი
·
პროექტორის ეკრანი
|
ბიუჯეტი
|
|||||
1
|
მასწავლებლის
შრომის ანაზღაურება
|
||||
მასწავლებლის სახელი, გვარი
|
ჩასატარებელი საათების რაოდენობა
|
1 საათის ანაზღაურება
(ლარი)
|
ანაზღაურების ჯამური ოდენობა
(ლარი)
|
||
1.1.
|
ხათუნა შედანია
|
32 საათი
|
10
ლარი
|
320ლარი
|
|
2
|
ადმინისტრაცია/დირექციის
შრომის ანაზღაურება
|
||||
სკოლაში დაკავებული პოზიცია
|
თავისუფალი გაკვეთილების ფარგლებში განსაზღვრული
ფუნქცია/ფუნქციები
|
ანაზღაურების ოდენობა
(ლარი)
|
|||
2.1.
|
სკოლის დირექტორი
ნანა
მიქავა
|
გამოყონ კომპიუტერულ ლაბორატორიაში დრო
თავისუფალი გაკვეთილების ჩასატარებლად.
თავისფალი გაკვეთილების ჩატარების დღეს მოსწავლეთა უსაფრთხო მგზავრობა
სკოლის ტრანსპორტით სახლებში.
|
320 ლარი
|
||
2.2.
|
|||||
და ა.შ.
|
|||||
სულ (ადმინისტრაცია/დირექციაზე
გაცემული თანხა) 1
|
320 ლარი
|
||||
3
|
პროექტის
განსახორციელებლად
შესაძენი
რესურსები
|
||||
რესურსის დასახელება
|
რაოდენობა
|
ერთეულის ფასი
(ლარი)
|
ჯამი/ლარი
|
||
3.1
|
პროექტორის ეკრანი
|
1
|
320 ლარი
|
320
|
|
3.2
|
|||||
3.3
|
|||||
3.4
|
|||||
3.5
|
|||||
3.6
|
|||||
3.7
|
|||||
3.8
|
|||||
3.9
|
|||||
და ა.შ.
|
|||||
სულ (რესურსებზე
განსაზღვრული თანხა) 320 ლარი
|
320ლარი
|
||||
4
|
პროექტის ჯამური ბიუჯეტი/ლარი2
|
960 ლარი
|
|||
Комментариев нет:
Отправить комментарий